1. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
2. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
3. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
4. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
5. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
6. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
7. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
8. nejvýznamnější způsob diagnostiky *
a) posuzování míry dosažení kompetencí, které jsou dány RVP
b) posuzování míry dosažení očekávaných výstupů ze vzdělávání
c) analýza vzdělávacích výsledků žáka
d) diagnostika zaměřená na práceschopnost žáka
e) posuzování osobnostních rysů a volních předpokladů žáka
f) identifikace limitů, které vyplývají ze zrakového postižení žáka v celkovém kontextu jeho životních podmínek
g) diagnostika žákových preferencí v dalším vzdělávání/volbě povolání
h) jiné
if h) Jiné
*