Dotazník pro ředitele ZŠ speciální Dotazník pro ředitele ZŠ speciální ŘEDITELÉ - DOTAZNÍK Otázky 1. – 4. se týkají statistických údajů spjatých s vaší školou v konkrétním školním roce. 1. KRAJ 1. KRAJ* 1. KRAJ * Hlavní město Praha Středočeský kraj Jihočeský kraj Plzeňský kraj Karlovarský kraj Ústecký kraj Liberecký kraj Královéhradecký kraj Pardubický kraj Kraj Vysočina Jihomoravský kraj Olomoucký kraj Zlínský kraj Moravskoslezský kraj 2. Na naší ZŠ speciální k 30. 9. 2020 je tento počet žáků: 2. Na naší ZŠ speciální k 30. 9. 2020 je tento počet žáků:* 2. Na naší ZŠ speciální k 30. 9. 2020 je tento počet žáků: * 2. NA NAŠÍ ZŠ SPECIÁLNÍ K 30. 9. 2020 JE TENTO POČET ŽÁKŮ: 3. počet žáků 10. ročníku naší ZŠ speciální je k 30. 9. 2020: 3. počet žáků 10. ročníku naší ZŠ speciální je k 30. 9. 2020: * 3. počet žáků 10. ročníku naší ZŠ speciální je k 30. 9. 2020: * 3. POČET ŽÁKŮ 10. ROČNÍKU NAŠÍ ZŠ SPECIÁLNÍ JE K 30. 9. 2020: 4. Uveďte počet žáků 10. ročníku vaší školy (zaokrouhleno na desítky %), kteří k 30. 9. 2020 plnili docházku do Vaší školy následujícím způsobem (uvedený součet činí počet žáků v 10. ročníku) 4. Uveďte počet žáků 10. ročníku vaší školy (zaokrouhleno na desítky %), kteří k 30. 9. 2020 plnili docházku do Vaší školy následujícím způsobem (uvedený součet činí počet žáků v 10. ročníku) * 4A. plní desetiletý vzdělávací program (bez prodloužení bez opakování) * 4A. plní desetiletý vzdělávací program (bez prodloužení bez opakování) 4B. během docházky do ZŠ speciální opakovali jednou z důvodu neprospěchu * 4B. během docházky do ZŠ speciální opakovali jednou z důvodu neprospěchu 4C. během docházky do ZŠ speciální opakovali dvakrát z důvodu neprospěchu * 4C. během docházky do ZŠ speciální opakovali dvakrát z důvodu neprospěchu 4D. během docházky do ZŠ speciální opakovali z důvodu závažných zdravotních důvodů * 4D. během docházky do ZŠ speciální opakovali z důvodu závažných zdravotních důvodů 4E. vzdělávání žáka v programu je prodlouženo kompetencí ředitele školy do 20 let věku * 4E. vzdělávání žáka v programu je prodlouženo kompetencí ředitele školy do 20 let věku 4F. vzdělávání prodlouženo rozhodnutím zřizovatele do 26 let věku * 4F. vzdělávání prodlouženo rozhodnutím zřizovatele do 26 let věku 5. Vyberte z uvedené nabídky, jakým způsobem ti žáci Vaší školy, kteří jsou vzděláváni podle RVP ZŠ speciální – díl I, pokračují ve svém vzdělávání / ve svém životě po ukončení základního vzdělávání. Svou odpověď nevažte na konkrétní školní rok (2020/21), ale promítněte do ní své zkušenosti z posledních cca pěti let. 5. Vyberte z uvedené nabídky, jakým způsobem ti žáci Vaší školy, kteří jsou vzděláváni podle RVP ZŠ speciální – díl I, pokračují ve svém vzdělávání / ve svém životě po ukončení základního vzdělávání. Svou odpověď nevažte na konkrétní školní rok (2020/21), ale promítněte do ní své zkušenosti z posledních cca pěti let. *Vůbec >> zcela výjimečně >> občas >> často >> zpravidla >> vždycky >> nevím 5A. Pokračují ve studiu na praktická škole jednoleté vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 5B. Pokračují ve studiu na praktická škole dvouleté vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 5C. Pokračují ve studiu na jiné střední škole vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 5C Uveďte obor střední školy * 5D. Využívají některou ze sociálních služeb vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 5E. Zůstávají doma a nevyužívají další služby vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 5F. Jiným způsobem vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 5F Uveďte konkrétně * 6. Vyberte z uvedené nabídky, jakým způsobem ti žáci vaší školy, kteří jsou vzděláváni podle RVP ZŠ speciální – díl II, pokračují ve svém vzdělávání / ve svém životě po ukončení základního vzdělávání. Svou odpověď nevažte na konkrétní školní rok (2020/21), ale promítněte do ní své zkušenosti z posledních cca pěti let. 6. Vyberte z uvedené nabídky, jakým způsobem ti žáci vaší školy, kteří jsou vzděláváni podle RVP ZŠ speciální – díl II, pokračují ve svém vzdělávání / ve svém životě po ukončení základního vzdělávání. Svou odpověď nevažte na konkrétní školní rok (2020/21), ale promítněte do ní své zkušenosti z posledních cca pěti let. *Vůbec >> zcela výjimečně >> občas >> často >> zpravidla >> vždycky >> nevím 6A. Pokračují ve studiu na praktická škole jednoleté vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 6B. Pokračují ve studiu na praktická škole dvouleté vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 6C. Pokračují ve studiu na jiné střední škole vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 6C. Uveďte obor střední školy * 6D. Využívají některou ze sociálních služeb vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 6E. Zůstávají doma a nevyužívají další služby vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 6F. Jiným způsobem vůbec zcela výjimečně občas často zpravidla vždycky nevím 6F. Uveďte konkrétně * 7. U následujících výroků uveďte prosím míru Vašeho souhlasu vyplývajícího z Vašeho expertního názoru daného Vaší zkušeností: 7. U následujících výroků uveďte prosím míru Vašeho souhlasu vyplývajícího z Vašeho expertního názoru daného Vaší zkušeností :*Rozhodně ano >> spíše ano >> spíše ne >> určitě ne >> nevím / neumím posoudit Situace na škole, kterou řídíte 7.1A. Hlavním cílem vzdělávání žáků naší školy (vzdělávaných podle ŠVP – díl I) je připravit je na další vzdělávání vedoucí k jejich pracovnímu uplatnění Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.1B. Hlavním cílem vzdělávání žáků naší školy (vzdělávaných podle ŠVP – díl II) je připravit je na další vzdělávání vedoucí ke zvýšení kvality jejich života Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.1C. Délka vzdělávání delší než 10 let žáka naší školy je převážně důsledkem zdravotního znevýhodnění žáka Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.1D. Délka vzdělávání vyšší než 10 let žáka naší školy je převážně důsledkem nedostatečné nabídky středního vzdělávání Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.1E. Pro absolventy naší školy je v našem regionu dostačující nabídka středního vzdělávání Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit Situace v dané oblasti OBECNĚ v ČR: 7.2A. V našem kraji není problém s kapacitními možnostmi středních škol vzdělávajícími absolventy našich škol Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.2B. délka vzdělávání vyšší než 10 let u žáků naší cílové skupiny je zpravidla důsledkem úsilí (zejména rodičů) o setrvání žáka v bezplatném školském systému Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.2C. důvodem delšího a opakovaného setrvávání žáků v základních školách speciálních je nedostatečná nabídka návazných sociálních služeb Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.2D. důvodem delšího a opakovaného setrvávání žáků v základních školách speciálních je bezpečné a podporující stimulující prostředí školy (oproti návazným službám a možnostem) Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 7.2E. Důvodem delšího a opakovaného setrvávání žáků v základních školách speciálních je nedostatečná nabídka středního vzdělávání pro tyto žáky. Rozhodně ano Spíše ano Spíše ne Určitě ne nevím / neumím posoudit 8. Zde můžete uvést Vaše poznámky k tématu, které nám chcete sdělit a nenašli jste k tomu v našich otázkách prostor. (volná otázka) 8. Zde můžete uvést Vaše poznámky k tématu, které nám chcete sdělit a nenašli jste k tomu v našich otázkách prostor. 8. Zde můžete uvést Vaše poznámky k tématu, které nám chcete sdělit a nenašli jste k tomu v našich otázkách prostor. Děkujeme za Váš čas a ochotu. ODESLAT DOTAZNÍK If you are human, leave this field blank.